dinsdag 19 oktober 2010

voor het eerst hier

Voor het eerst ga ik nu hier plaatsen....
Bij Weblog ging het zo slecht en moeilijk dat ik er helemaal klaar mee ben!
Met hulp van mijn zus heb ik nu dit blog.
ok ik ga effen oefenen en laten zien wat ik allemaal gemaakt heb en wat ik dus nog niet heb laten zien.
aller eerst mijn aanwinsten van het forum dag!
Dan nu wat kaartjes... ja jullie lezen het goed!
Soms ontkom je er niet aan;-)







Dan hebben we ook nog een aantal kadotjes die ik gemaakt heb.




Dan heb ik ook nog 2 boekjes gemaakt;-)


Dan heb ik ook nog het vogelhuisje gemaakt die we hadden ontvangen bij het sa forumdag.
Die is staat erboven.
Nu dat nu voor mijn  jaaroverzicht 2010




Helaas is  scrapart dicht gegaan. Gelukkig gaat het weekend nog wel door. In de laatste week had ik nog wel wat gescoort!

Dit gaat echt makkenlijk! Super Maaik THANKS!
Nu als laaste nog een aantal  "gewone" lotjes. 27 hihi


























Zoooo nu zijn jullie weer op de hoogte.........
Tot de volgende keer!

13 opmerkingen:

André & Lydia zei

Goed ZO ga door ik volg wel

Maaike zei

daar zitten een heleboel mooie lootjes tussen

die klok is wel een favo evenals uitdelen!
en wie =wie is erg leuk geworden
alleen de datum op de forumdag lootje is niet goed (=2009)

en je kaart voor Nicolette is ook erg mooi geworden!

Unknown zei

Ik zit ook bij blogspot en dat bevalt me prima. Je hebt nu denk ik wel genoeg geoefend met het plaatsen van foto's dat kun je nu waarschijnlijk met je ogen dicht LOL

Monique zei

Jeetje wat heb je meteen veel geplaatst.
leuk hoor zo een heel overzicht

Milnie zei

Gefeliciteerd met je nieuwe blog! heel leuk om zo een jaaroverzichtje te bekijken, je hebt echt prachtige dingen gemaakt!!

liefs

elske zei

zo hey je hebt een berg gedaan hartstikke leuke dingen allemaal
en je hebt gelijk hoor ik ben ook weggegaan bij weblog daar was niet meer mee te werken
groetjes Elske

Maaike zei

Haha... wat dacht jij? Ik gooi meteen maar eens mijn blog vol? Wel leuk... dan is er meteen heel veel te bekijken....
Succes!!!

anja curvers zei

Wow wat leuk al die lootjes op een rij mooi hoor en welkom bij blogspot. Veel plezier.

lieke zei

dat ziet er goed uit zeg!
gefeliciteerd met je nieuwe blog en veel plezier ermee!
oja je hebt er ook weer een volger bij!

groetjes lieke

sylvana zei

ziet er goed uit,
ik ben ook gelijk volger geworden.

bmartes zei

Lieve help, in hoeveel tijd heb je dit gemaakt? Het is allemaal heel erg leuk geworden!!
Groetjes,
Arja

Danique zei

Hey fem,

Ziet et weer goed uit hor. Erg leuk.

Kus danique

Gijsbert zei

Hey Fem,

Wat gaaf dat je een blog hebt!